AEG AP71UB14GG

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Best Reviewed 2 keer aug 2023
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

g*********@l****** 04-12-2023
Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Ik ben zo blij met deze steelstofzuiger. Schoonmaken is voor mij zo gemakkelijk geworden. mijn huis is nog nooit zo schoongemaakt als nu. is zeer eenvoudig te bedienen en licht van gewicht. het is zeer krachtig en laadt zeer snel op. het verwisselen van mondstukken is zeer eenvoudig en ook het legen gaat gemakkelijk. Ik raad hem ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een goede steelstofzuiger.

Patrick_C 21-11-2023

Voldoet prima als stofzuiger-erbij.

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Laat ik vooropstellen dat ik redelijk klein woon. En dan niet alleen klein, maar ook vol door een soort van verzamelwoede en moeite om afstand te nemen van spullen.
Stofzuigen is iets waar ik altijd tegen opzie, ik vind het maar een stressvolle bezigheid. Maar dat komt omdat ik in het verleden altijd een "normale" stofzuiger had. Met zo'n stugge onhandige slang en dat hele apparaat wat je achter je aan sleurt.
Een steelstofzuiger was in mijn ogen altijd maar een veredelde kruimelzuiger, maar de techniek heeft niet stilgestaan en ik hoorde meer en meer positieve ervaringen vanuit mijn vriendenkring.
Omdat ik natuurlijk toch een beetje sceptisch ben, heb ik deze steelstofzuiger aangeschaft. Mede door de redelijk lage prijs en de aanprijzingen van anderen.
Ik moet zeggen dat het mij alles meevalt. Je hebt geen gehannes meer met slangen en snoeren (ik wil het nog net niet omschrijven als een genot). Het gewicht van het geheel valt mij ook alles mee. Hij is lekker compact en toch krachtig genoeg voor 90% van de gevallen.
De accu heeft een beperkte energietijd, maar over het algemeen is het voldoende. Nu hij nog nieuw is natuurlijk...
Het geluidsniveau is niet storend te noemen. Het stofopvangreservoir is voor mijn woning tevens groot genoeg.
Ik durf deze steelstofzuiger wel aan te prijzen, zeker voor de "beginner".

Pluspunten

• Licht
  • Compact
  • Prijs
  • Genoeg accu
  • Niet lawaaierig

JoeDeB 11-11-2023

Optimaal resultaat in een klein formaat

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Nu een aantal weken in bezit en ik ben erg tevreden! Het zuigresultaat op de kleden is uitermate goed. Wij hebben een robotstofzuiger en stofzuigen ook met een traditionele en deze AEG krijgt het voor elkaar om het kleed weer op te frissen, de eerste paar keer veel haren en vuil uit het kleed. Wel handig met een kleine meid die flink aan het kruipen is.

De AUTO-stand vind ik top, reageert goed en past snel aan. De accu gaat lang genoeg mee om benedenverdieping te doen, trap op en de bovenverdieping. Dit is ook wel een verademing i.p.v. het continu slepen met een groter apparaat en snoer+stekker.

Nadelen:
Voor een kruimeldief kan je hem niet gebruiken, er is geen brede zuigmond en het is wat onhandig op de wat kleinere plekken.

De opvangbak is wat aan de kleine kant. Wanneer je niet regelmatig zuigt moet je wel vaker legen, maar dat is zo gebeurd. De accu houdt het bij ons prima vol. De laadtijd laat wel te wensen over in geval je het niet haalt op een accu (tot nu toe niet gebeurt bij ons).

Er komen wat attributen bij en het zou mij handig lijken om ook een optie op de muurunit te hebben om die attributen in te hangen. De muur unit (lader) hangt ongeveer een meter hoog en daar onder zou makkelijk plaats zijn om de attributen op te hangen.

Al met al is het een prima aanvulling op ons huishouden, ik zou hem niet als enkele stofzuiger gebruiken.

Pluspunten

• Zuigresultaat
  • Geluid
  • AUTO modus

Minpunten

• Minder geschikt als kruimeldief
  • Lange laadtijd
  • Weinig ruimte om de extra's op te hangen

Bode 08-11-2023

Fijne alleskunner

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Ik heb de stofzuiger nu zo'n twee weken in gebruik. Ik gebruik hem dagelijks om snel de woonkamer schoon te houden.
De stofzuiger is makkelijk is gebruik, hij is licht en met de meegeleverde hulpstukken kan je alle oppervlakken schoonmaken.

De stofzuiger heeft aan de voorkant LED verlichting wat prettig is voor het zuigen onder de bank of donkere ruimte, daarnaast pas de stofzuiger automatisch de zuigsnelheid aan. Deze aanpassingen zorgt ervoor dat de levensduur van de batterij vergroot wordt.

Met zo'n 10-15 min is de accuduur voor mij ruimvoldoende om dagelijks de woonkamer te zuigen. Ik heb als enig nadeel ondervonden dat sommige (grotere) stukjes vuil lastig zijn om op te zuigen. Hiervoor gebruik ik dan vaak de kruimeldiep modus door de stang even te ontkoppelen.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Grote stukjes vuil opzuigen

StefZ-H 01-11-2023

Draadloze schoonmaakvriend

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

De AEG Steelstofzuiger is een absolute gamechanger in mijn huishouden. Dit draadloze wonder maakt stofzuigen moeiteloos en stressvrij. Met zijn krachtige zuigkracht verwijdert hij moeiteloos vuil, kruimels en zelfs huisdierhaar van verschillende oppervlakken. Het lichte gewicht en de wendbaarheid maken het manoeuvreren onder meubels en in lastige hoekjes een fluitje van een cent. De oplaadbare batterij biedt voldoende gebruikstijd om mijn hele huis te reinigen zonder onderbrekingen. Wat echt indruk op me maakt, is het gemak van het legen van het stofreservoir en het schoonmaken van het filter - geen gedoe met stofzakken meer. De AEG Steelstofzuiger heeft mijn schoonmaakroutine getransformeerd en maakt van elke poetsbeurt een snel en effectief avontuur. Een echte schoonmaakheld in mijn huis!

j*******@g******** 31-10-2023

stofzuiger die uitblinkt in draagbaarheid

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

De AEG AP71UB14GG steelstofzuiger is een toonbeeld van efficiënte huishoudelijke reinigingstechnologie. Het toestel heeft goede tot uitstekende zuigkracht, waardoor het in staat is om met groot gemak stof en vuildeeltjes van vloeroppervlakken te verwijderen. Het onderscheidende kenmerk van deze stofzuiger is zijn buitengewone draagbaarheid, mede mogelijk gemaakt door een uitzonderlijk laag gewicht. Deze eigenschap verleent de gebruiker de capaciteit om het apparaat moeiteloos te manoeuvreren, wat erg gemakkelijk is in mijn thinyhouse met een aantal trappen.

Een verdere is de mogelijkheid om de zuigmond eenvoudig met een voetbeweging te verwijderen, echt super gemakkelijk. Door de mogelijkheid van verwijdering van de zuigmond met een simpele voetbediening wordt het stofzuigen erg gemakkelijk gemaakt.

In samenvatting kan worden gesteld dat de AEG AP71UB14GG steelstofzuiger niet slechts een efficiënt apparaat voor stofzuigen vertegenwoordigt, maar tevens uitblinkt in draagbaarheid en gebruiksvriendelijkheid, mede door het innovatieve mechanisme voor het verwijderen van de zuigmond. Dit toestel is een aanbevelenswaardige keuze voor consumenten die zowel streven naar optimale reinigingsprestaties als naar een verbeterde gebruikservaring in het huishouden.
Let wel de batterij heeft een beperkte duur, maar voor mij is het voldoende ~ 10 min.

Pluspunten

• gewicht
  • zuigkracht
  • ophangsysteem

Minpunten

• batterij duur

f*********@h********** 27-10-2023

Wendbaar, krachtig en innovatief!

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Deze lichtgewicht, snoerloze en krachtige stofzuiger maakt stofzuigen leuker, handiger en duurzamer. Het gebruiksgemak voldoet aan al mijn verwachtingen om comfortabel te stofzuigen. Door het lichte gewicht en snoerloze karakter van de stofzuiger ga je gemakkelijk van kamer naar kamer. De meegeleverd accessoires helpen je om alle plekken in huis gemakkelijk en goed schoon te krijgen. Enorm efficiënt. Ik kijk niet meer op tegen stofzuigen en zie het met deze stofzuiger als een klusje dat zo is gedaan. Met het transparante stofbakje check je met één oogopslag of je hij geleegd moet worden en dat is heel simpel. Ik ben absoluut tevreden over de prestaties van deze veelzijdige stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigvermogen
  • Wendbaarheid
  • Funtioneel
  • Lichtgewicht

xelinehoi 10-10-2023

Fijne stofzuiger
Ik heb deze stofzuiger nu een aantal weken en ben er zeer blij mee! Het ophangen aan de muur ging heel gemakkelijk. Gelukkig had ik er een perfect plekje voor dichtbij een stopcontact. Een paar uurtjes laten opladen en je kan er weer even mee vooruit. Op de hoogste stand doe je er wat minder lang mee, maar in mijn kleine appartement red ik het dan alsnog om overal te zijn geweest voordat de accu leeg is. Het design van de stofzuiger is heel goed, met een handig systeem om de verschillende onderdelen in elkaar te klikken en los te halen. Daarnaast ziet het apparaat er fraai uit. Ik vind ‘m fijn in gebruik, want je haalt ‘m heel makkelijk uit de houder en het stofzuigen gaat heel soepeltjes. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een nieuwe!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Redelijk duur
  • Vrij korte gebruiksduur op hoogste stand

m**8@h**l.com 27-09-2023

Beste steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Na een zoektocht naar een steelstofzuiger hebben we voor deze van het merk AEG gekozen, , beste volgens Kieskeurig.nl / augustus 2023. Het viel niet mee om de gewone stofzuiger elke keer naar boven/beneden te tillen. We waren op zoek naar een lichte steelstofzuiger (voorwaarde 1) en het moest draadloos zijn (voorwaarde 2) . Want met een gewone stofzuiger ben je minder flexibel en dien je rekening te houden met snoeren/kabels. Een trap stofzuigen met een niet draadloze stofzuiger is een nachtmerrie.
Met een gewicht van 2,2 is erg licht. Na ontvangst (online besteld) direct geopend, was goed verpakt. Het zag er degelijk goed uit en qua design erg mooi te zien. Heel makkelijk om in elkaar te zetten en batterij was al deels opgeladen (geen idee hoeveel procent).
Ik kon het gelijk gebruiken, heerlijk, super licht en flexibel. Onderdelen voelen stevig en goed aan. We hebben het nu een aantal weken in ons bezit en onze ervaringen zijn zeer positief, zelfs onze kinderen willen stofzuigen (ze vinden het stoer).
De kwaliteit is erg goed en het ontwerp is zo ontworpen dat je het makkelijk kan gebruiken. High-speed-motor is echt erg krachtig. Het mooie is dat je het resultaat ziet, het is zichtbaar. Wat ik ook mooi vind is dat ie meedraait bij tijdens het gebruik, links of rechts. Geweldig!!!
We hebben het afgelopen weken alleen beneden gebruikt en de batterij is voldoende. Maar weet niet wat er gebeurd als we het ook boven gaan gebruiken.
Opvangbakje lijkt klein, maar is prima voor ons. Qua geluid vind ik het stiller dan een gewone stofzuiger, terwijl ie veel meer krachtig stofzuigt.
Zeer tevreden tot nu toe.

Pluspunten

• licht
  • krachtig zuigen
  • snoerloos

j**y@h**l.com 27-09-2023

Pro kruimeldief

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Voor ons huishouden van inmiddels 5 personen zochten wij een goede manier om onze benedenverdieping eenvoudig netjes te houden. Met drie kinderen in huis werd het vooral rondom de eettafel een bende op de vloer en de drukte van de dag weerhoud je dan van het pakken van de zware stofzuiger. Deze steelstofzuiger was daarin precies wat wij zochten. Licht van gewicht, wendbaar, ready to go na het eten. De meegeleverde wandsteun hebben wij vlak naast de eettafel gehangen zodat we er snel bij kunnen. In die wandsteun wordt de stofzuiger opgeladen en je kan de stofzuiger niet neerzetten, dus hij is altijd opgeladen als je hem er bij wil pakken. Wel jammer dat de steun ervoor zorgt dat de stofzuiger redelijk ver van de muur hangt en dat er geen opbergmogelijkheid is voor de meegeleverde hulpstukken. Die zwerven bij ons nu door de hele woonkamer. Ook ben je voor de montage gebonden aan de plaats van je stopcontact, de stekker is niet zo heel lang en hangt in het zicht. De accu is niet los op te laden. Voor ons is deze steelstofzuiger een pro kruimeldief, voor het grotere werk pakken wij onze zakstofzuiger met snoer omdat die het langer uithoudt.

Pluspunten

• Laadt op in wandsteun
  • Lichtgewicht
  • Wendbaar
  • Zuigkracht past zich automatisch aan
  • Handige hulpstukken

Minpunten

• Beperkte mogelijkheden qua montage wandsteun
  • Geen opbergmogelijkheid hulpstukken
  • Cryptische gebruikshandleiding

e**a@o**k.com 22-09-2023

Krachtpatser voor de kleine stofzuigbeurt

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Onlangs heb ik deze steelstofzuiger van AEG aangeschaft en ik ben over het algemeen genomen positief over dit apparaat. Hoewel het niet zonder zijn gebreken is, heeft het apparaat veel handige functies die het een waardevolle aanvulling binnen mijn huishouden maakt.

Een van de tekortkomingen is de accuduur; die is echt kort. Echter, voor kleine zuigbeurten zoals het opzuigen van kruimels na de maaltijd of het verwijderen van stof op meubels, is het meer dan voldoende. Het is niet ideaal voor het stofzuigen van hele kamers, maar daar heb ik andere apparaten voor.

Ondanks de korte accuduur en ook een klein vuilreservoir, is de AEG steelstofzuiger zeer degelijk. Het apparaat voelt solide aan, heeft een strak en mooi design, en hangt netjes aan de muur in een handig laadstation. Dit laadstation is bijzonder praktisch; je kunt de stofzuiger eruit halen als kruimeldief of direct als steelstofzuiger, afhankelijk van je behoefte.

Daarnaast worden er verschillende opzetstukken meegeleverd, zodat je alle type zuigbeurten kan uitvoeren. Of je nu het plafond, de vloer, of tussen de kussens van de bank wilt stofzuigen, er is een opzetstuk dat goed bij de taak past.

Het design is niet alleen mooi, maar ook functioneel. Het apparaat is makkelijk te hanteren en het laadstation zorgt ervoor dat de stofzuiger altijd klaar is voor gebruik. Dit maakt het een uiterst gebruiksvriendelijk apparaat.

Samenvattend: ondanks een paar tekortkomingen, ben ik zeer tevreden met mijn nieuwe AEG steelstofzuiger.

Pluspunten

• Opzetstukken
  • Laadstation
  • Design & gewicht

Minpunten

• Beperkte accuduur
  • Klein vuilreservoir

p**s@l**e.nl 21-09-2023

Perfect voor erbij!

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Ik ben verrast door deze steelstofzuiger. De zuigkracht is ruim voldoende om even snel de keukenvloer te doen na de maaltijd en het weer perfect in orde achter te laten. De accu gaat niet geweldig lang mee maar ruim voldoende om even snel een ruimte in het huis netjes te maken. Het reservoir is klein maar ook makkelijk eraf te halen en na elk gebruik leeg te gooien. Hij hangt standaard in de lader en dus altijd vol wanneer je hem weer wilt gebruiken! Ideaal voor een huis met kleine kinderen.

• Zuigkracht

Minpunten

• Klein reservoir

p**s@l**e.nl 21-09-2023

d**1@g**l.com 05-09-2023

Tegenvallende accuduur

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Bij het uitpakken van deze stofzuiger was ik enthousiast, een prachtig apparaat met handige opzetstukken. Het in gebruik nemen was zeer eenvoudig, je klikt alle onderdelen makkelijk in en uit elkaar. De stofzuiger is op te laden via bijgeleverde ophangbeugel waardoor hij opgeborgen is en tegelijkertijd kan opladen. Dat opladen was ook wel zeer frequent nodig want de accuduur was niet fantastisch helaas. Op de automatische stand was de stofzuiger binnen een kwartier al leeg, en daarmee heb ik onvoldoende tijd om mijn huis schoon te maken. Het opladen duurt daarnaast ruim 4 uur dus je kunt niet snel weer verder. Bovendien is het stofreservoir vrij klein, na elke zuigbeurt moet je deze echt even legen. De stofzuiger maakt verder niet enorm veel lawaai en de LED strip is een fijne toevoeging! Maar helaas vanwege de teleurstellende accuduur vind ik de stofzuiger een no go. Jammer!

• Weinig geluid

Minpunten

• Accuduur
  • Klein stofreservoir

Imke 30-08-2023

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Goede stofzuiger! Fijn dat je de zuigkracht kan aanpassen in drie standen. De stofzuiger wordt geleverd met een voet welke fijn is voor algemeen gebruik. Ik ben erg enthousiast over de kleine mond waarvan je de hoek kan veranderen. Heel fijn voor op de kast! Stofzuiger gaat prima een paar korte stofzuig rondes mee voordat je hem op moet laden. Bij een erg stoffige ruimte moet je de stof opvangbak wel snel legen en soms zelfs tijdens de stofzuig ronde, dat is jammer. Gelukkig kan je de stofbak makkelijk legen en schoonmaken! De stofzuiger wordt wel heel warm als je een mat probeert te stofzuigen. Het lijkt erop dat de stofzuiger automatisch in kracht terug schakelt als hij warm wordt.

Natuurlijk ook erg fijn dat de stofzuiger snoerloos is. Dat maakt het zoveel makkelijker om de stofzuiger even op te pakken en schoon te maken. Maakt het stofzuigen een stuk plezierig. De stofzuiger is prijzig maar ook zeker het geld waard.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Licht gewicht
  • Meerdere mondstokken
  • Meerdere zuigkracht standen
  • Goede batterij

Minpunten

• Kleine opvangbak stof
  • Wordt warm bij zuigen van kleed

Patriciavd 28-08-2023

Fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Wij hebben al een robotstofzuiger en een kruimelzuiger in ons bezit. Wat nog miste was een goede steelstofzuiger. Voordeel voor ons hiervan is het gewicht en het feit dat je deze makkelijk mee kan nemen naar een andere verdieping in het huis.
Na het uitpakken was het in elkaar zetten al snel gedaan en we konden het product ook tegelijk uitproberen.
Inmiddels hebben we de stofzuiger al een paar weken in gebruik en wij zijn er heel tevreden mee. Hij is licht, wendbaar en we pakken hem ook makkelijk even voor de moeilijke plekken als een trap of zelfs even boven ons hoofd in de hoekjes.
De losse onderdelen zijn makkelijk te verwisselen onderling. En ze kunnen makkelijk onder de kraan schoon gespoeld worden.
Enige minpunt is dat het reservoir vrij klein is en dus al snel vol zit. Ook kan ik me voorstellen dat als je alleen deze stofzuiger zou gebruiken, de accuduur misschien ook net tekort is. Persoonlijk hebben wij dat probleem dan weer niet, aangezien we ook nog onze andere apparaten gebruiken.

Pluspunten

• Gewicht
  • Wendbaarheid
  • Verlichting

Minpunten

• Reservoir snel vol

Timo 28-08-2023

Goed product tegen een redelijke prijs

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Deze AEG voldoet aan de verwachtingen.

De eerste indruk is positief. Ik heb de stofzuiger nu een aantal weken in gebruik. Hij voelt stevig aan, ondanks dat hij heel licht is. Dit is een knappe prestatie van AEG. De onderdelen klikken stevig in elkaar en het touchscreen werken zonder haperingen.

Qua zuigkracht doet deze steelstofzuiger niet ver onder aan een traditionele stofzuiger, deze is naar mijn mening voldoende. De zuigkracht wordt door de stofzuiger automatisch aangepast wanneer ik bijvoorbeeld over mijn vloerkleed ga, dit is heel handig. Ook de HEPA-filter lijkt goed zijn werk te doen, iets waar ik gezien mijn huisstofallergie waarde aan hecht.

De accuduur is echter wel een bottleneck in sommige situaties. Ik heb een appartement van ca. 50m2. Ik heb op een volle accu nog zo'n 20% over na het stofzuigen. Wanneer je echter een grotere woning bezit is dit wellicht niet de stofzuiger voor jou. Mede doordat het ook een aantal uur duurt voordat de stofzuiger weer volledig is opgeladen.

De capaciteit van het opvangbakje is voldoende, maar niet heel groot. Je zult deze na 1 of 2 keer zuigen weer moeten legen. Dit gaat echter redelijk gemakkelijk en is in mijn ogen dus ook geen groot minpunt.

Samengevat vind ik deze AEG voor de huidige prijs een aanrader voor gebruikers met een (niet te groot) appartement. Voor een wat grotere woning is deze naar mijn mening gezien de accuduur echter niet de optimale keuze.

Pluspunten

• Licht
  • Stevige bouwkwaliteit
  • Voldoende zuigkracht

Minpunten

• Beperkte accucapaciteit
  • Lange oplaadtijd

v***********@g******** 26-08-2023

Wendbare krachtpatser met korte adem

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Zeer mooie vormgeving, mooi product. De stofzuiger is erg licht wat het een genot maakt om hem te gebruiken. De stofzuiger is makkelijk te installeren en dan gelijk te gebruiken. Tijdens het stofzuigen past de stofzuiger zich aan aan de ondergrond. Dat merk je wanneer je van parket naar tapijt gaat dan krijgt de stofzuiger iets meer zuigkracht. Wat voor bijvoorbeeld dierenharen erg net dat beetje extra geeft en dan ook een top resultaat biedt.
De minpunten van de stofzuiger zijn de korte batterijduur en het wat kleine stofresrvoir. Opzich is het kleine stofreservoir door de korte accuduur niet een heel groot probleem, maar wel iets om rekening mee te houden. Al met al een goede koop.

Pluspunten

• design
  • wendbaar

Minpunten

• stofreservoir is klein
  • korte accuduur

Anneke 22-08-2023

Geweldige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Wat een fijne steelstofzuiger! Ik heb een eigen pedicurepraktijk en miste een steelstofzuiger voor een snelle tussendoor-beurt. Ik heb voor kwaliteit gekozen, dat hoopte ik maar is ook echt zo! Het kwam in een hele mooie doos binnen. Voelde als een cadeau die ik mocht uitpakken. Het is belangrijk om zo snel mogelijk de stofzuiger aan de muur te bevestigen, zodat deze niet valt en goed kan opladen. Hang hem iets hoger zodat hij goed oplaadt. Ik had hem eerst op de grond staan om te laden en dan laadt hij niet op. Een cm is al genoeg.
Alles in elkaar klikken gaat heel makkelijk. Ook het leegmaken van het bakje gaat heel makkelijk. Erop klikken ook weer. Ik ruik helemaal geen geurtjes en ik gebruik hem nu toch al even.
Bij de start gaat de stofzuiger niet op volle toeren. Hij past zich zelf aan. Ik zet hem weleens op de hoogste stand en dan past hij aan naar lager. Waarschijnlijk is het dan niet nodig. Er zit heel handig een lampje in de voorkant. Die gaat aan als ik richting de muur ga. Het lampje zou ik wel altijd aan willen, maar daar is geen speciaal knopje voor.
Alles bij elkaar is het een hele fijne stofzuiger. Met kracht en een mooi design. Het is zijn geld zeker waard! Ik raad hem zeer zeker aan.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Solide
  • Zuigen zonder nare luchtjes
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Meteen ophangen is nodig
  • Lampje is niet instelbaar

Senne V. 20-08-2023

Geweldige stofzuiger! Super handig in gebruik!

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Bij het uitpakken van de stofzuiger merkt ik al direct dat het een lichte stofzuiger is. De stofzuiger is gemakkelijk in te stellen en in gebruik te nemen. Meteen kon ik hem uit proberen en het ging heel vlot. Ook de batterijduur gaat goed mee. Ik zou dit product zeker aanraden en het is zijn geld zeker waard. Het enige verbeterpunt wat ik zou meegeven is een groter opvangbakje te voorzien, deze is vrij klein en vrij snel vol. Buiten dat heb ik geen opmerkingen omtrent dit toestel.

Pluspunten

• Niet te luid
  • Gemakkelijk op te laden
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Klein opvangbakje

rubberenrobbie 17-08-2023

indrukwekkende stofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

De AEG AP71UB14GG is een indrukwekkende stofzuiger die zowel kracht als veelzijdigheid biedt in één elegant ontwerp. Met zijn strakke grijze buitenkant past hij perfect in elk modern interieur. De prestaties van deze stofzuiger zijn opmerkelijk; de 750 watt motor levert een sterke zuigkracht die zelfs de fijnste stofdeeltjes moeiteloos opneemt.
Wat deze stofzuiger echt onderscheidt, is de gebruiksvriendelijkheid, hij is namelijk erg makkelijk in gebruik. De AP71UB14GG is uitgerust met meerdere handige functies, zoals een verstelbare zuigkrachtregeling, waardoor hij geschikt is voor verschillende vloertypen en meubels. De telescopische buis en het ergonomische handvat maken het bewegen eenvoudig, zelfs in lastig bereikbare hoeken.
Een hoogwaardig HEPA-filter vangt allergenen en kleine deeltjes op, waardoor de lucht die de stofzuiger uitblaast schoner is, wat vooral prettig is bij met allergieën en huisdieren in huis. De stofcontainer heeft voor een normaal huishouden een prima capaciteit, wel moet je rekening houden dat je hem op tijd leeg maakt.
Hoewel de AP71UB14GG over het algemeen indruk maakt, zijn er een paar punten van overweging. De stofzuiger maakt namelijk redelijk wat geluid. Ook zou een bredere reeks opzetstukken de veelzijdigheid verder vergroten. Wel is het erg prettig dat deze snoerloos is en je dus overal naar toe kan zonder rekening te houden met een stopcontact.
Over het geheel genomen is de AEG AP71UB14GG een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar een krachtige, gebruiksvriendelijke stofzuiger met geavanceerde filtratie. Zijn duurzame constructie en moderne ontwerp, samen met de effectieve prestaties, maken het een waardevolle toevoeging aan elk huishouden.

Pluspunten

• zuigkracht
  • design
  • accu duur
  • mee geleverde accessoire

Minpunten

• geluid

Speedfast 15-08-2023

Goede steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

De AEG AP71UB14GG 7000 is een krachtige en veelzijdige stofzuiger die indruk maakt met zijn uitstekende prestaties en handige functies. Als eigenaar van dit apparaat ben ik zeer tevreden over zijn vermogen om mijn huis grondig schoon te maken en de algehele gebruikservaring die het biedt.

De zuigkracht van de AEG AP71UB14GG 7000 is werkelijk indrukwekkend. Met zijn 7000-serie motor weet hij zonder enige moeite stof, vuil en zelfs dierenharen van verschillende oppervlakken te verwijderen. Of het nu gaat om tapijten, harde vloeren of bekleding, deze stofzuiger levert consistente en krachtige prestaties. De variabele zuigkrachtinstellingen stellen je in staat om de zuigkracht aan te passen aan verschillende situaties, wat handig is bij het reinigen van delicate oppervlakken.

Wat deze stofzuiger echt onderscheidt, is zijn veelzijdigheid. De AP71UB14GG 7000 wordt geleverd met een reeks accessoires en opzetstukken die het schoonmaken van moeilijk bereikbare plaatsen vergemakkelijken. De meubelborstel en kierenzuigmond zijn handig voor het schoonmaken van meubels, plinten en hoeken.

Een ander kenmerk dat ik waardeer, is het efficiënte filtersysteem van deze stofzuiger. Het HEPA-filter vangt allergenen en fijne deeltjes op, wat vooral gunstig is voor mensen met allergieën of ademhalingsproblemen. Bovendien is het legen van de stofbak eenvoudig en hygiënisch, wat het onderhoud van de stofzuiger moeiteloos maakt.
De enige minpuntjes zijn het opladen wat 4-4,5H duurt en de kleinere opvangreservoir. Opzich vormt dit geen enkel probleem. Het is beetje een gewoonte.

Wat betreft het ontwerp en de bouwkwaliteit, straalt de AEG AP71UB14GG 7000 een gevoel van duurzaamheid uit. De materialen voelen robuust aan en de stofzuiger glijdt soepel over verschillende oppervlakken. Het compacte formaat zorgt ervoor dat hij gemakkelijk op te bergen is zonder veel ruimte in te nemen.

Hoewel de AEG AP71UB14GG 7000 misschien aan de prijzige kant lijkt, rechtvaardigt zijn krachtige prestaties, veelzijdigheid en duurzaamheid zeker de investering. Als je op zoek bent naar een hoogwaardige stofzuiger die uitstekende resultaten levert en je schoonmaakroutine verbetert, is dit model zeker het overwegen waard.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Klein opvangreservoir
  • Opladen batterij 4-4,5H

Anja 10-08-2023

Nuttige efficiëntie en lichtgewicht gemak

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

De AEG Ap71UB14Gg steelstofzuiger is een uitstekende keuze voor wie op zoek is naar gebruiksgemak en efficiëntie. Het in elkaar zetten van het product verliep moeiteloos dankzij het soepele klik systeem. We hebben wel gemerkt dat de bijgeleverde pluggen en schroeven wat zwak zijn, dus hebben we onze eigen materialen gebruikt voor extra stevigheid.

Bij de installatie is het belangrijk om goed te controleren of de stofzuiger daadwerkelijk aan het opladen is, aangezien dit bij ons niet meteen het geval was en we het na een dag verdacht vonden dat het nog niet werkte.. Eenmaal opgeladen, viel het lichte gewicht van de stofzuiger positief op. Dit maakt het manoeuvreren door het huis moeiteloos, bovendien pak je hem veel sneller dan bijvoorbeeld een bekabelde stofzuiger.

Een handige eigenschap van de AEG Ap71UB14Gg is het transparante stofbakje waardoor je in één oogopslag kunt zien hoe vol het is. Hoewel het stofbakje wat aan de kleinere kant is, vinden wij het geen probleem. Het lege gaat eenvoudig en je bent zo weer aan de slag.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • eenvoudig te monteren
  • transparant stofbakje

Minpunten

• wat zwakke pluggen/schroeven bijgeleverd
  • opladen startte niet meteen

Celine 25-07-2023

Stofzuigen is zo gepiept

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Ik mocht dit product testen van de Reviewclub.

Bij het ontvangen van de steelstofzuiger laadde het product niet op. Coolblue stuurde een nieuwe op en deze laadt wel op!

Voorheen hadden we al een goedkopere steelstofzuiger maar deze had onvoldoende zuigkracht. We waren daarom ook huiverig vanwege de prijs van de AEG steelstofzuiger. Tot nu toe zijn we zeer tevreden over het gebruiksgemak en de zuigkracht. Het is gemakkelijk in gebruik en laad op middels het oplaadstation dat je aan de muur bevestigd. Het is makkelijk van het oplaadstation te halen als steelstofzuiger maar ook als kruimeldief.

De steelstofzuiger komt met een extra opzetstuk. Andere dingen kun je er nog los bijkopen. Dit kan worden gezien als een minpunt, daarentegen gebruiken wij zelden andere opzetstukken.

Ik raad deze steelstofzuiger aan.

Pluspunten

• Gemakkelijk en licht in gebruik.
  • Heeft een ledlamp aan het mondstuk.
  • Makkelijk los te koppelen.
  • Ook te gebruiken als kruimeldief

Minpunten

• Één extra opzetstuk.
  • Oplaadstation aan de muur bevestigen.

TXTobias 25-07-2023

Verbluffende stofzuiger: licht, krachtig en veelzijdig!

Geschreven voor: AEG AP71UB14GG

Dit is goed presterende stofzuiger. Prijs kwaliteit verhouding is in balans. De stofzuiger is licht en door het automatische vermogen makkelijk in gebruik en energiezuinig.

Pluspunten

• Licht
  • Zuigkracht
  • Wenbaar
  • Accu

Minpunten

• Klein reservoir